2017. július 19., szerda

✧Annyeonghaseyo!!✧

Szia!
Song: GOT7 - Never Ever

Sok szeretettel üdvözöllek e blogon, amit a saját kezeimmel (sőt, ujjaimmal) csináltam! 
A nevem Kim Lee, és pontosabban blogírással foglalkozok. Szabadidőmben rajzolok, olvasok, szerkesztek, Instagram-ozok, énekelek, és természetesen a barátaimmal szoktam eltölteni ezeket az időket. Igen, még suliba járok. De kitudja, hogy hány éves vagyok? Sokan néha idősebbnek néznek, ha látnak rólam egy fotót, vagy ahogy írok. De, aki ügyes meg nem olyan hülye, az szerintem könnyen kitalálhatja, hogy hány éves is vagyok pontosan. 
Ha kíváncsi vagy rám, akkor a többit elolvashatod az "Íróleány" oldalmodulban! 

Akkor hát. Ez a blog azért jött létre, hogy megosszam veletek a történetemet, amit majd lehetőleg itt olvashatsz el. Még nem tudom, hogy a fejezetek mikor érkeznek meg, de igyekszem a lehetőleg leggyorsabban meghozni. Viszont, egy baj van velem és az írásommal. Néha elsietem, vagy rohadt sokat írok. Viszont, az az egy jó, hogy értelmesen írok, lehet érteni. Igen, nem viszem rövidre a fejezetet. Sőt, olyan hosszúra, hogy még talán két napot is rá kell szánnod az elolvasására. Nem szeretek két részre bontani a fejezeteket, nekem az nem megszokás. Inkább egybe írom. Számomra az a jó. De esetleg, ha nektek majd sok lesz, akkor szóljatok, és megoldom a problémát.


A blognak nem szántam fülszöveget írni, hanem egy kis rövid üzenetféleséget írtam le, amit el is tudsz olvasni a blog első moduljában, aminek a neve "About". Azt az egyet nem szeretném hosszúra vinni (lol). Érthetően írtam le, szerintem. 


A blog kinézete talán egy nagyon kicsit jó a történethez, de nem annyira. Nem találtam más milyet. remélem azért ez megfelelő nektek :)

Na, drágáim. (Lol máris így hívlak titeket.) Az üdvözletem ennyi lenne, szerintem. Tudom, kicsit tovább vittem, mint ahogy gondoltam, de ezeket mindenképp leakartam írni, mielőtt félreértenél valamit.
További jó nézelődést kívánok a blogomon! Hamarosan fog érkezni a prológus!


Kim Lee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése